czy warto chipować 1.4tsi 122KM z manualem?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • jamesbondzio
    L&K
    • 2009
    • 1174
    • Octavia III (5E3)
    • DLBA 2.0 TSI RS 245 KM

    Zamieszczone przez iFi
    iFi, ja z własnej praktyki powiem ci że akurat po programie silnik lepiej pracuje, mam na myśłi kulture pracy, jest mocniejszy z "dołu" nie słychac klepania zaworów, nie szarpie tak przy ruszaniu.
    Przed programem jeździłeś na PB98 (chodzi mi o wszystkie efekty poza mocą rzecz jasna)?
    tak, ja nigdy nie tankuje i nie tankowałem PB95 uznając to najnormalniej za "polski" syf.
    wyjątkiem sa wypady za granice zachodnie.
    kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0

    teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597

    Komentarz

    • TM1
      Drive
      • 2011
      • 66

      czy jeżeli ktos zapodac do caxy stage 3
      da radę poźniej cos jeszcze więcej wykrzesać na następnym stagu
      czy tylko swap silnika pozostanie?
      Czarna Perła O2FL

      Komentarz

      • iFi
        Elegance
        • 2012
        • 906

        Tak mi jakoś po głowie znów lata jakaś modyfikacja :P i trafiłem na coś takiego:

        Komentarz

        • rOBERTO795
          RS
          • 2009
          • 3465
          • Octavia III (5E3)
          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

          Zamieszczone przez iFi
          Tak mi jakoś po głowie znów lata jakaś modyfikacja :P i trafiłem na coś takiego:

          http://www.vagoc.co.uk/vb/showthread.php?t=12698
          Do ogarniecia:-).
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz

          • iFi
            Elegance
            • 2012
            • 906

            hehe jak wszystko, jedyne co się liczy to $



            Przyznam, że w 1.4 TSI które mamy w naszych szkodnikach denerwujący jest ten intercooler bo przez niego trzeba robić konkretną rzeźbę.

            Tak się jednak zastanawiam, czy dam radę wytrzymać do końca gwarancji. Coś mam wrażenie, że po wakacjach zawita jakiś mały patch :twisted:

            Komentarz

            • szkoda
              RS
              S_OCP Member
              • 2005
              • 22543

              Zamieszczone przez iFi
              Coś mam wrażenie, że po wakacjach zawita jakiś mały patch
              czyli zmarnowany kolejny sezon
              saport techniczny baj DGW
              była BKD+DSG '05 120kkm
              była BXE '08 190kkm
              no i nie ma :-)

              Komentarz

              • jamesbondzio
                L&K
                • 2009
                • 1174
                • Octavia III (5E3)
                • DLBA 2.0 TSI RS 245 KM

                iFi, na stronie Compsportu i ich facebooku masz modyfikacje na 200KM ,
                kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0

                teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
                http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597

                Komentarz

                • iFi
                  Elegance
                  • 2012
                  • 906

                  Zamieszczone przez szkoda
                  czyli zmarnowany kolejny sezon
                  Do wakacji jeszcze daleko - wiele może się zmienić

                  Zamieszczone przez jamesbondzio
                  iFi, na stronie Compsportu i ich facebooku masz modyfikacje na 200KM ,
                  Tak właśnie już to widziałem ale tam nie podawali żadnych szczegółów. Ten temat z UK za to jest dosyć fajnie rozpisany i ciekawy...

                  Ale do tematu muszę podejść na spokojnie i wszystko skalkulować. Na razie cena wszystkich modyfikacji jest zaporowa - zaporowa względem efektów.

                  Komentarz

                  • Maicroft
                    Moderator
                    S_OCP MemberModeratorr
                    • 2004
                    • 25757
                    • Audi

                    Ale oni tam dotykaja takze hamulce, a nie woza sie autem ktore ma 200KM i hamulce ktore 100KM maja problem zatrzymac :roll:
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz

                    • LUKI
                      RS
                      • 2005
                      • 5776

                      iFi, jest moc :!:

                      osiemnaście cali oem VANCOUVER

                      oem set 312 przód

                      zawieszenie również ogarnięte


                      btw
                      wiesz, że przy naszych 280 z przodu, zawieszeniu jak w wannie, to możesz pomarzyć o bezpiecznej jeździe w CAXA na 200hp


                      ja mam porównanie przy upalaniu CAXA 288 vs 280

                      G6 CAXA ma 288
                      O2FL CAXA ma 280

                      różnice odczuwasz od strzału, pomimo że tył w G6 to 253 a O2FL ma 272
                      kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6

                      SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM

                      Komentarz

                      • iFi
                        Elegance
                        • 2012
                        • 906

                        Tak jak sobie zdaję sprawę, że jeśli miał bym atakować pułap 200 koni to obecne zawieszenie (które moim zdaniem jest słabe) i hamulce muszę iść w piach...

                        To tylko potwierdza teorię, że dla O2 1.4 TSI program to chyba sensowne maximum jeśli chodzi o stosunek rezultatów/poniesionych kosztów.

                        Ile swoją drogą waży G6? te 8mm robi aż taką różnicę?

                        Komentarz

                        • szkoda
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2005
                          • 22543

                          Zamieszczone przez iFi
                          te 8mm robi aż taką różnicę
                          to jest OGROMNA różnica.
                          saport techniczny baj DGW
                          była BKD+DSG '05 120kkm
                          była BXE '08 190kkm
                          no i nie ma :-)

                          Komentarz

                          • jamesbondzio
                            L&K
                            • 2009
                            • 1174
                            • Octavia III (5E3)
                            • DLBA 2.0 TSI RS 245 KM

                            LUKI, jestes pewien że 272 z tyłu jest w O2FL 1.4TSI ??? ja byłem pewien że właśnie 254

                            [ Dodano: Wto 19 Mar, 13 13:42 ]
                            iFi, dlatego lepiej sprzedać to 1.4 TSI niż ładowac więcej niż program. ...
                            nawet ten program to juz na granicy rozsądku jak dla tego zawieszenia. wiem bo mam...niestety . ;-)
                            kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0

                            teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
                            http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597

                            Komentarz

                            • Wojtas_Poznań
                              RS
                              • 2010
                              • 2822

                              Zamieszczone przez jamesbondzio
                              dlatego lepiej sprzedać to 1.4 TSI
                              oo, oo, oo kupić nową O3 1.8 tsi i w tym sobie podłubać

                              bo w tym naszym 1.4tsi zawsze się okaże, że to i tak nie jedzie :diabelski_usmiech
                              SPOT Poznań:
                              .....
                              ruszyć (_)_) i przyjeżdżać !!! ZAPRASZAMY


                              Error 503 Wojtas Unavailable :P

                              Komentarz

                              • iFi
                                Elegance
                                • 2012
                                • 906

                                Hehehe... program zapewne zrobię, bo przebieg kresek obecnie jest hmmm dziwny :P

                                Widać, że w sumie chcieli, żeby ludzie mieli ten samochód za potwora... dobrze startuje i od razu dostaje zadyszki No ale ja jestem tym wściekłym co to lubi przy wyprzedzaniu pogonić samochód do 5.5-6 tyś obrotów a nie na 6tym biegu przy 70km/h...

                                Tak więc interesuje mnie nie tyle walnięcie od dołu co lepsze rozwinięcie w wyższych partiach... to co jest teraz na dole mi wystarcza bo to rejony PSJ-ta którego uprawiam jedynie w sytuacjach korkowych... wtedy mocy nie potrzebuję.

                                Co do dalszych inwestycji poza programem to teraz już widzę - nie ma najmniejszego sensu. Ten samochód się do tego nie nadaje... O ile sam silnik to zniesie to kasy musiał bym włożyć w całość tyle, że przy zmianie samochodu spokojnie mogę startować na nowe 1.8TSI i jeszcze na benzynę zostanie.

                                Pomijam już fakt, że zapewne nowe 1.4 TSI będzie miało mocniejsze zawieszenie i hamulce więc nawet ono nie jest zapewne złym rozwiązaniem.

                                Komentarz

                                • jamesbondzio
                                  L&K
                                  • 2009
                                  • 1174
                                  • Octavia III (5E3)
                                  • DLBA 2.0 TSI RS 245 KM

                                  Wojtas_Poznań, ale jak sie wczytasz jak zbudowane jest nowe 1.8 TSI ..... to juz tym bardziej nic nie dłubniesz ;-)

                                  kolektor, turbo, wszystko za silnikiem .. tylko grzać i gotować ...

                                  [ Dodano: Wto 19 Mar, 13 14:12 ]
                                  iFi, w weekend jeździłem nowym 1.4tsi.... szału nie ma
                                  owszem są większe hamulce z przodu ale moja kosiarka po programie idzie lepiej niż to nowe 1.4TSi które jakos dziwnie wolno reagowało na pedał gazu,
                                  do tego tak jak wyżej napisałem te nowe TSI maja inną budowe i turbo jest zaraz nad kolektorem.
                                  kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0

                                  teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
                                  http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597

                                  Komentarz

                                  • leszekmw
                                    RS
                                    • 2005
                                    • 5356

                                    jamesbondzio ile Ci pali teraz po programie :?:
                                    O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                    GVI 1.4TSI
                                    LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                    tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                    Komentarz

                                    • Wojtas_Poznań
                                      RS
                                      • 2010
                                      • 2822

                                      Zamieszczone przez jamesbondzio
                                      ale jak sie wczytasz jak zbudowane jest nowe 1.8 TSI ..... to juz tym bardziej nic nie dłubniesz
                                      ja tam się nie znam.... i tak mi się akurat napisało z tym nowym 1.8tsi
                                      osobiście mnie dłubanie nie pociąga... wolę ujeżdżać dziewice takie jakie wyszły z fabryki :lol:

                                      Zamieszczone przez jamesbondzio
                                      w weekend jeździłem nowym 1.4tsi.... szału nie ma
                                      owszem są większe hamulce z przodu ale moja kosiarka po programie idzie lepiej niż to nowe 1.4TSi które jakos dziwnie wolno reagowało na pedał gazu
                                      dobrze że uprzedzasz.... bo się szykowałem na małe jazdy.... ale w tej sytuacji widzę że nie ma specjalnie na co się szykować :P
                                      SPOT Poznań:
                                      .....
                                      ruszyć (_)_) i przyjeżdżać !!! ZAPRASZAMY


                                      Error 503 Wojtas Unavailable :P

                                      Komentarz

                                      • iFi
                                        Elegance
                                        • 2012
                                        • 906

                                        Zamieszczone przez jamesbondzio
                                        iFi, w weekend jeździłem nowym 1.4tsi.... szału nie ma
                                        owszem są większe hamulce z przodu ale moja kosiarka po programie idzie lepiej niż to nowe 1.4TSi które jakos dziwnie wolno reagowało na pedał gazu,
                                        Może to wynika z faktu, że to 16v? Nie wiem... tak tylko strzelam Momentu teoretycznie tyle co u Ciebie ale chyba jednak wyżej niż w CAXA po programie...

                                        [ Dodano: Wto 19 Mar, 13 14:24 ]
                                        Popatrzyłem w katalog - niby wszystko temu przeczy:

                                        Moc maksymalna: 103kW/4 500–6 000
                                        Moment: 250Nm/1 500–3 500

                                        Teoretycznie wygląda to jak CAXA po programie... (zakładam, że te 1500obr/min dla momentu to tak jak u nas prawie prawda)

                                        Komentarz

                                        • jamesbondzio
                                          L&K
                                          • 2009
                                          • 1174
                                          • Octavia III (5E3)
                                          • DLBA 2.0 TSI RS 245 KM

                                          iFi, nasze CAXA to tez 16V ? (1.2 TSI śą 8 zaworowe )

                                          moc i moment może podobnie ale rozkład inny.
                                          kiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
                                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0

                                          teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
                                          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597

                                          Komentarz

                                          • leszekmw
                                            RS
                                            • 2005
                                            • 5356

                                            Zamieszczone przez Wojtas_Poznań
                                            jamesbondzio napisał/a:
                                            w weekend jeździłem nowym 1.4tsi.... szału nie ma
                                            owszem są większe hamulce z przodu ale moja kosiarka po programie idzie lepiej niż to nowe 1.4TSi które jakos dziwnie wolno reagowało na pedał gazu

                                            dobrze że uprzedzasz.... bo się szykowałem na małe jazdy.... ale w tej sytuacji widzę że nie ma specjalnie na co się szykować :P
                                            podejrzewam że w porównaniu do 1.4tsi seria to jednak poczujesz różnicę..
                                            O2 2.0 TDI DSG ELEGANCE KOMBI. Chip Masters Tuning .
                                            GVI 1.4TSI
                                            LANCIA YPSILON 1.2 MPI
                                            tires from WULTEX . SERWIS KLIMATYZACJI

                                            Komentarz

                                            • mirek_p11
                                              RS
                                              • 2010
                                              • 6630
                                              • Volkswagen
                                              • CZDA 1.4 TSI 150 KM

                                              Zamieszczone przez jamesbondzio
                                              jestes pewien że 272 z tyłu jest w O2FL 1.4TSI
                                              272 z tyłu to ma 1.8 tsi, u was 254 lub 260

                                              Seat Leon ST FR by mirek_p11

                                              Fotki
                                              Octavia II FL 1.8 TSI by mirek_p11
                                              Fotki

                                              Komentarz

                                              • kmink
                                                L&K
                                                • 2007
                                                • 1360
                                                • Superb III (3V3)

                                                Zamieszczone przez iFi
                                                To tylko potwierdza teorię, że dla O2 1.4 TSI program to chyba sensowne maximum jeśli chodzi o stosunek rezultatów/poniesionych kosztów.
                                                dokładnie, ta turbina to taka mała "piczka" że szkoda słów

                                                Chiptuning, serwis FAP/DPF i inne....Poznań
                                                https://www.facebook.com/pages/TuneF...09364479166793

                                                www.tuneforce.pl
                                                www.dpfserwis.pl

                                                Komentarz

                                                • Tippo
                                                  L&K
                                                  • 2009
                                                  • 1349
                                                  • Octavia III (5E3)
                                                  • CJSB 1.8 TSI 180 KM

                                                  Zamieszczone przez kmink
                                                  dokładnie, ta turbina to taka mała "piczka" że szkoda słów
                                                  Racja, CS cos na to poradzil jak widzialem :P

                                                  Komentarz

                                                  • iFi
                                                    Elegance
                                                    • 2012
                                                    • 906

                                                    Zamieszczone przez jamesbondzio
                                                    iFi, nasze CAXA to tez 16V ? (
                                                    Nie, też 8v... one w sumie jak są wolnossące to zbierają się szybciej niż 16V...

                                                    Zamieszczone przez Tippo
                                                    Racja, CS cos na to poradzil jak widzialem
                                                    Kilka postów wcześniej wkleiłem linka do angielskiego forum - tam ktoś wkłada turbinę większą to widać jaka jest różnica rozmiarów

                                                    Tak czy inaczej - będzie program - jedynie...

                                                    jamesbondzio było już pytanie, też mnie to ciekawi, jak spalanie w porównaniu sprzed czipsa?

                                                    Komentarz

                                                    Pracuję...